Objednávky cez Internet - nový modul v programe Bakery
Vytvorili sme nový modul pre internetové objednávky, ktoré sú plne integrované do produkčného systému Bakery.
Pracovný režim nových internetových objednávok je plne v našej réžii a správe.
V prípade záujmu vám vytvoríme prístup a jednorazovo nastavíme v Bakery parametre pre pripájanie na portál
internetových objednávok a ďalej je už všetko vo vašej réžii ako dodávateľa výrobkov.
Celý systém internetových objednávok je OnLine priamo napojený na internetovú databázu,
takže akékoľvek vykonané zmeny sa ihneď prejavia pre všetkých odberateľov.
Systém internetových objednávok je vhodný tiež pre vlastné predajne, kde sa nepoužíva naše SW riešenie
Predajňa s riadiacim SW Manažér – Centrála riadenia siete predajní,
kde máme vyriešenú komunikáciu s predajňou iným spôsobom a importom/exportom so systémom Bakery.
Hlavné výhody modulu a aplikácie Internetové objednávky:
- Okamžitá odozva, všetko sa vykonáva OnLine
- Dodávateľ (pekáreň) nerobí žiadne exporty/importy, ale všetko sa vykonáva v rámci SW Bakery
- Možnosť informovať odberateľov, alebo len vybraného odberateľa správou, ktorá sa zobrazí hneď po prihlásení do klientskeho objednávacieho systému (informácie o akciách, špeciálnych ponukách, alebo o neuhradení faktúry a pod.)
- Odberateľ objednáva nezávisle (do nastaveného času pre uzávierky objednávky) s možnosťou generovania opakovaných alebo preddefinovaných objednávok
- Odberateľ môže nahrávať aj viac dní dopredu, obmedzenie je len v tom, že nepošle objednávku po uzávierke.
- Odberateľovi stačí poskytnúť webovú adresu s prístupovými údajmi (meno a heslo)
Riešenie vychádza z klasického internetového obchodu (E-shop) s úpravami pre špecifiká pekárenského odbytu
(výber výrobkov do novej objednávky je mierne odlišný).
Pomocou tohoto nového modulu vám odberatelia pomáhajú vytvárať - nahrávať dodacie listy priamo do BAKERY.
Internetové objednávky sú jednoduché a na ich používanie, nepotrebujete mať žiadne odborné znalosti.
Jediné čo potrebujete, je pripojenie k internetu a dohodnúť sa s odberateľmi.
Odberateľovi stačí ľubovoľné zariadenie s prístupom na Internet (počítač/notebook, Tablet, smartfón…).
Celý systém pre objednávky cez internet je možné dodávateľom ovládať zápisom údajov priamo v produkčnom systéme Bakery. Pre sprístupnenie testovacieho modulu si vyžiadajte prístupové údaje u nás. Urobíme vám potrebné nastavenia pre pripájanie a vstup do Internetových objednávok.
Ak máte záujem si vyskúšať, pozrieť prácu s objednávaním cez internet - pripravíme pre vás testovací režim v module Bakery.
Zavolajte k nám do spoločnosti Cetus a vyžiadajte si prístupové údaje pre sprístupnenie testovacieho modulu.
Nainštalujeme vám verziu programu s novým modulom a potrebným prostredím pre prácu (pripojenie na databázu).
Zriadime vám na našom internetovom portáli databázu pre internetové objednávky a odomkneme modul pre testovanie.
Do testovacej verzie nahráme vaše údaje pre otestovanie a overenie, ako fungujú Internetové objednávky.
Prihlásenie a možnosti pre pekáreň:
Názov, adresa a kontakt dodávateľa je prevzatý z Bakery.
V nastaveniach je možné zvoliť čas uzávierky objednávok, po ktorom sa nedajú nahrávať nové objednávky na daný deň.
Dodávateľ má možnosť jednoducho poslať oznam - správu na webovú stránku odberateľa, správy sa im zobrazia hneď po prihlásení.
Program umožňuje posielať jeden oznam pre všetkých alebo len individuálny oznam pre vybraného odberateľa.
Po odomknutí môžete s modulom pracovať už sami.
Po pripojení sa zobrazí oznam o pripojení k databáze.
Ak existujú nové objednávky, hneď sa načítajú do tabuľky a zobrazí sa oznam.
Odberné miesta – odberatelia s prístupom k internetovým objednávkam
Odberné miesta je možné pridávať priamo z tých, ktoré sú evidované v Bakery.
Pre odberateľa je potrebné nastaviť jeho prihlasovacie údaje - meno a heslo - na vstup odberateľa do objednávok
Tieto mu dodávateľ oznámi spolu s internetovou adresou, kde sa bude odberateľ prihlasovať.
Pri každom odberateľovi môžete zapísať individuálnu správu, oznam. V časti "Správa pre odberateľa" napíšete text (max. 250 znakov).
Klik na [Ulož] a má to odberateľ na svojej stránke. Až do okamihu, pokým správu nezrušíte.
Pri každom prihlásení odberateľa na svoju stránku sa mu tento oznam zobrazí v okne.
Objednávkový list – zoznam výrobkov, ktoré sa môžu objednať na daný deň a rozvoz
Nahranie zoznamu výrobkov z Bakery vykonáme pri inštalácii a inicializácii internetovej databázy:
- Počiatočné načítanie zoznamu výrobkov z Bakery
- Výrobky, ktoré je možné objednávať pre jednotlivé rozvozy môžu byť odlišné
- Zoznam výrobkov, ktoré sa môžu v jednotlivých dňoch a rozvozoch objednávať s možnosťou pridať a mazať výrobky
Oznamy a Uzávierky – vytvorenie oznamu pre všetkých odberateľov, nastavenie času uzávierky
Môžete veľmi jednoducho poslať všetkým odberateľom správu, oznam.
V záložke Oznamy + uzávierky kliknutím na [Nový] - napíšete oznam.
[Ulož] a majú to odberatelia na svojej stránke. Až do okamihu, pokým správu nezrušíte.
Všetko prehľadne, nie schované v množstve správ vo svojej alebo odberateľovej mailovej schránke.
Pri každom prihlásení sa oznam zobrazí v okne.
Uzávierka objednávok - tu je uvedený čas pre jednotlivé dni v týždni. Po uvedenom čase nebude možné vytvoriť objedávku na nasledujúci deň.
Netýka sa to objednávok, ktoré odberateľ vytvorí na niekoľko dní vopred.
Osobitnou možnosťou je napríklad objednávanie na pondelok. Ak sa uzatvára výroba z prijatých objednávok v určenom čase,
je možné zablokovať generovanie nových objednávok počas soboty alebo v nedele (objednávku by nebolo možné prijať a ani vyrobiť).
Objednávky – prezeranie a načítanie vytvorených objednávok
Nové - bez DL -> nové, nespracované objednávky odberateľov na internete, pripravené na zápis dodacích listov v Bakery
Aktuálne -> prehľad všetkých objednávok (aj už prevzatých), ktoré boli zapísané odberateľmi (na spätnú kontrolu)
Urob DL -> zaškrtávacie políčko pre individuálny výber objednávky - zápis dodacieho listu
Ukáž DL -> zobrazí obsah vybranej objednávky bez vytvorenia dodacieho listu
Načítať -> prevod všetkých (alebo len vybraných) vytvorených objednávok na dodacie listy
Aj z tohoto popisu je možné vidieť, aké je to jednoduché. Odberateľom pridelíte meno a heslo, vyplníte objednávkový list
(ktorý výrobok sa kedy vyrába - ktorý deň v týždni a ktorým rozvozom) a zadáte časy, odkedy je zadávanie objednávok na nasledujúci deň uzatvorené.
Hotovo. Nič viac.
Potom sa len pripojíte a pozriete, či sú nahrané nové objednávky.
Bez nutnosti telefonovania, bez prepisovania objednávok z mailov a hlavne všetko priamo v programe Bakery.
Môžete tiež veľmi jednoducho poslať všetkým odberateľom správu, oznam.
Otvorte si záložku Oznamy + uzávierky. Klik na [Nový] a napíšete oznam.
[Ulož] a majú to odberatelia na svojej stránke. Až do okamihu, pokým správu nezrušíte.
Všetko prehľadne, nie schované v množstve správ vo svojej alebo odberateľovej mailovej schránke.
Prihlásenie a možnosti pre odberateľa:
Odberateľ má možnosť využívať preddefinované objednávky, alebo vytvoriť novú objednávku zo sortimentu.
Pri vytváraní klientskeho panelu sa prekopírujú Týždenné objednávky z Bakery na webovú stránku odberateľa.
Zjednoduší im to každodenné vyplňovanie objednávok. Odberateľ má možnosť si upraviť preddefinované objednávky podľa svojej potreby.
V objednávkach je po voľbe dátumu možnosť výberu z preddefinovaných objednávok pre daný deň v týždni.
Po výbere dátumu a prípadne aj preddefinovaných objednávok sa zobrazí zoznam výrobkov pre daný deň.
Odberateľ zadá počet objednávaných výrobkov a potvrdí objednávku.
To je všetko.
Odberateľ má tiež prehľad o odoslaných objednávkach s historiou a stavom objednávky.
Odberateľ - užívateľ aplikácie Internetové objednávky môže objednávať výrobky hneď po obdržaní prihlasovacích údajov.
Všetky údaje, ktoré sa zadávajú sú kontrolované na správnosť - od dátumu objednávky cez preddefinovanú objednávku a rozvoz.
Ak sa nevyberie preddefinovaná objednávka, ponúkne sa celý sortiment výrobkov, ktoré je možné objednať na vybraný deň.
Podobné platí aj pre rozvozy - ak sa nevyberie rozvoz, automaticky sa priradí prvý rozvoz v zozname rozvozov.
Odberateľ má možnosť využiť textovú poznámku k objednávke, kde môže uviesť správu pre dodávateľa (vhodné najmä pri opakovaných objednávkach
na ten istý deň - informovať dodávateľa, že ide o doplnenie alebo nahradenie pôvodnej objednávky a pod.).
- Prihlasovacie údaje - Meno, heslo pre vstup odberateľa do internetových objednávok, po prihlásení je možné hneď vytvoriť objednávku.
- Vyberte dátum objednávky - Kalendár obsahuje informáciu o čase uzávierok odosielania objednávok, objednávať sa dá len na nasledujúci deň alebo na niekoľko dní vopred.
- Preddefinované objednávky - Vytvorenie/úprava zoznamu výrobkov, ktoré sa budú opakovane v jednotlivých dňoch objednávať.
- Faktúry - Ak je aktivovaný modul pre internetové faktúry, budú tu k dispozícii pre načítanie alebo tlač.
- História objednávok - Objednávky odoslané do Bakery pre informáciu a kontrolu odberateľom.
- Pomoc - návod na použitie - Otvorí sa PDF súbor s návodom pre internetovú aplikáciu.
V internetovej aplikácii sú tiež kontaktné údaje na dodávateľa pekárenských výrobkov - pre prípad potreby kontaktovať odbyt pekárne.
Objednávky sa vytvárajú po zadaní vstupných údajov - v zozname výrobkov, platných pre daný deň zadá odberateľ požadované počty a potvrdí objednávku.
Zoznam výrobkov je filtrovaný len na tie, ktoré sa môžu v jednotlivých dňoch objednávať (ak je/zostane množstvo nulové, výrobok nebude prevzatý do objednávky).
Pri výbere z preddefinovaných objednávok - ak sa medzičasom zmenila výroba - môže nastať stav, že sa do objednávky dostanú výrobky, ktoré sa vo vybraný deň už nevyrábajú. Objednávku je potrebné upraviť tak, aby neobsahovala chybové správy v statuse výrobku (vymazať chybné položky z objednávky).
Pri objednávaní sa kontroluje čas uzávierky objednávok, po ktorom už na daný deň sa nedajú nahrávať nové objednávky.
Ponúkame vám uvádzací benefit počas dvoch mesiacov od nasadenia internetových objednávok:
- ponúkame dodávateľom pomoc: ak nebudete vedieť, ako presvedčiť odberateľa - poskytnite nám kontakt a pomôžeme
- pomôžeme motivovať odberateľov pre využívanie internetových objednávok
- predvedieme klientsky panel a zaškolíme ich bezplatne
- vysvetlíme výhody využívania objednávok cez internet
- medzi hlavné výhody patrí vzájomná úspora času: odberateľ nemusí čakať, kým sa dovolá pre zadanie objednávky
- výhodou je presnosť - žiadne chyby pri prepise (z mailu, SMS...) alebo nedorozumení pri telefonickej objednávke
Cenové relácie a bližšie informácie pre Internetové objednávky vám poskytneme na vyžiadanie - Pre informácie nás kontaktujte ...